به گزارش ورزش سه، سید مهدی سید صالحی در مورد شرایط اردو شهر خودرو به خبرنگار ما گفت: چند روزی را تعطیل بودیم و و دوباره تمرینات را از سر گرفته ایم باید چند بازیکن به جمع تیم ما اضافه شود ولی هنوز به شکل رسمی چیزی اعلام نشده و باشگاه باید اعلام کند. در پی تقویت تیم هستیم که انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط ایده آل تری داشته باشیم و به کمک خداوند، امام رضا(ع)، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. 


او در مورد پیروزی در بازی دوستانه مقابل آلومینیوم ادامه داد: جادارد از باشگاه خوب آلومینیوم اراک تشکر کنیم به خصوص آقای خطیبی و مدیرعاملش که این بازی دوستانه را برگزار کردند و توانستیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم.


او در مورد بازیکنانی که از جمع شان جمعشان جدا شدند ادامه داشت: مهرداد بایرامی و امیر حسین کریم زاده از جمع ما جدا شدند و یکی دو بازیکن دیگر در حال مذاکره برای ماندن یا جدایی هستند ولی هنوز همه چیز مشخص نیست. فردین رابط هم به جمع ما اضافه شده و در بازی دوستانه روز گذشته برای ما گل هم زد. 


مدیر فنی شهر خودرو در مورد اینکه درخواست جذب سه بازیکن خارجی کرده‌اند توضیح داد: مذاکراتی با باشگاه در حال انجام است و قرار است با بازیکنان صحبت کنند و اضافه شوند. قطعا هر زمان قطعی شود باشگاه اعلام می‌کند و رسانه ای خواهد شد.


وی در مورد دیدار هفته هفدهم در لیگ برتر عنوان کرد: با مس رفسنجان در مشهد بازی داریم. ماه قبل در جام حذفی نمایش خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم و از نظر خیلی دوستان مستحق شکست نبودیم ولی از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم‌ مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و آقای ربیعی تیم خوبی ساخته است. تمام بازیهای ما واقعاً فینال است و محکوم به این هستیم که تمام امتیازات را در مشهد بگیریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به شکل خوبی بازی کنیم.


سیدصالحی در پایان در مورد اینکه شهر خودرو برای ماندن در لیگ نیاز به معجزه دارد افزود: ما تمام تلاشمان را می کنیم که این اتفاق بیفتد. ما مستحق این جایگاه نیستیم ما ۱۶ بازی در لیگ و دوبازی در جام حذفی آنجام دادیم و به گفته خیلی از بازیکنان و مربیان در تیم های حریف جایگاه ما اینجا جدول نیست و ما بازی آخری که با آلومینیوم انجام دادیم عیار تیممان را نشان دادیم ولی در مجموع شانس با ما یار نبود، انشاالله در نیم فصل دوم شانس با ما یار باشد و بتوانیم نتیجه بگیریم.